Friday 20 November 2015

Koleksi Doa dan Zikir Untuk Banyakkan Susu

Teks : Nuraida Mohd Harith

Assalamualaikum w.b.t.

Entri kali ini, saya kongsikan koleksi doa dan zikir untuk banyakkan susu. Koleksi ini dipetik dari pelbagai sumber dari carian google.

Saya terpanggil untuk kumpulkan koleksi ini kerana saya pernah mengalami kegagalan dalam perjalanan penyusuan anak pertama. Sebab utama adalah kurang ilmu dan persediaan.

Kenapa saya kata begitu? Kerana saya tak tahu pun wujudnya beberapa doa dan zikir yang boleh diamalkan ketika menyusukan bayi. Jadi saya harap koleksi ini dapat membantu ibu-ibu di luar sana untuk lebih bersemangat menyusukan bayi.

Tak mengapa jika perjalanan penyusuan kita kurang lancar. Yang penting jangan patah semangat atau berputus asa. Kita usahakan. Moga-moga Allah memberkati usaha kita dan makbulkan doa kita. Aamiin.







Nak cari baju muslimah yang mesra penyusuan, jenis selak pada harga jimat?
Jemput ke page FB: Baju Muslimah Menyusu

No comments:

Post a Comment