Wednesday 30 September 2015

Baju Muslimah Menyusu Murah : RM39 SAHAJA

Teks : Nuraida Mohd Harith
Foto : Aqeela

Assalamualaikum w.b.t.

Salah satu dari faktor yang memainkan peranan yang penting dalam menentukan kejayaan sesuatu matlamat ialah membuat persediaan secukupnya.

Sebagai salah seorang ibu yang menyusu, matlamat saya ialah untuk menyusukan bayi sehingga 2 tahun. Antara persediaan yang saya lakukan bagi memastikan proses penyusuan ini menjadi lebih mudah adalah memakai baju yang mesra penyusuan. Ini kerana, baju ini dapat membantu saya menyusukan bayi dalam keadaan selesa dan aurat masih terjaga walaupun tidak berada di bilik penyusuan.

Seperti wanita lain, keadaan ekonomi yang tidak menentu membuatkan kita membuat perkiraan sebelum membeli sesuatu barang. Jadi antara langkah yang diambil ialah membeli baju menyusu yang murah iaitu membuat pembelian ketika harga sedang promosi. :)

Antara baju menyusu murah yang menjadi pilihan saya adalah baju menyusu keluaran Aqeela. Antara kelebihan baju ini adalah seperti berikut:

  • Bukaan mudah, hanya perlu selak
  • Ada pelapik sebagai nursing cover
  • Kain selesa dan sejuk
  • Mudah jaga, tak perlu gosok
  • Ada poket untuk simpan barang
  • Design menarik
  • Cutting A-shape lindungi bentuk pinggul

Jika kita mempunyai pilihan untuk mendapatkan barang dengan kualiti yang baik pada harga yang lebih rendah, mengapa kita haruskan lepaskan peluang ini. Betul tak?

Jadi, berdasarkan pengalaman menyusukan yang lalu, Alhamdulillah. Ia dapat membantu saya mencapai matlamat saya itu.

Selain itu, saya juga berhasrat untuk membantu ibu-ibu lain untuk sama-sama beroleh manfaat ini.

Bagi yang ingin mendapatkan baju menyusu pada harga murah, jangan segan untuk hubungi saya:

♡ WhatsApp 012-7960904 ♡
Nuraida Mohd Harith

InshaAllah saya akan cuba bantu anda membuat pilihan desain baju menyusu murah yang sesuai untuk anda.





No comments:

Post a Comment